توسعه هنر هنرمندان، مهمترین هدف برگزاری جشنواره حضرت علی اكبر(ع) است
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'محمد عباسی' بامداد سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره هنری حضرت علی اكبر(ع) در تالار وحدت تهران افزود: فضائل انسانی در این هنرها دیده می شود و بروز هنر یك اصل است.

وی با بیان اینكه ما به هنرمندان بزرگ كشوردر عرصه های گوناگون افتخار می كنیم، گفت: در این مراسم شاهد تجلی احساس هنرمندان جوان در كنار پیشكسوتان خود بودیم و امیدواریم این جشنواره در سال آینده پربارتر برگزار شود.

'محمد صادق اكبری'، دبیركل جشنواره حضرت علی اكبر(ع) نیز در ادامه این مراسم گفت: این جشنواره باهدف شناخت استعدادهای ارزشمند جوانان شریف و نخبه كشوربرپاشده است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینكه 15 موضوع در این جشنواره معرفی شده است، از تلاش وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری این جشنواره در سال 91 تشكر كرد.

وی ادامه داد: نفس اجرای برگزاری جشنواره توسط دستگاه های تخصصی با موضوع جوانان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و این توجه جای تقدیر دارد.

اكبری ادامه داد: قرار است 11 تیرماه امسال همزمان با میلاد حضرت علی اكبر(ع) و آغازهفته جوانان، این جشنواره با حضور بزرگران و استادان رشته های مختلف به كار خود پایان می دهد.

به گفته وی، سه نفر از هر 15 رشته معرفی شده و در مجموع 45 جوان برتر كشوری انتخاب می شوند.

دبیر جشنواره های فرهنگی و هنری حضرت علی اكبر نیز گفت: اختتامیه بخش های ادبیات، رسانه و قرآنی جشنواره هنری حضرت علی اكبر(ع) ششم تیرماه امسال در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

'محمدعلی دشت گلی' افزود: در جشنواره حضرت علی اكبر(ع) با شناسایی و انتخاب جوان برتر در رنج سنی 14 تا 29 سال، می توان از ظرفیت های جوانان برگزیده در بدنه فرهنگی و هنری كشور استفاده كرد.

بر اساس این گزارش، مراسم اختتامیه جشنواره هنری حضرت علی اكبر(ع) كه شامل بخش های نمایش، تجسمی، موسیقی و فیلم بود، با اجرای ویژه برنامه نمایشی با موضوعیت حضرت علی اكبر(ع)،از آغاز زندگی این بزرگوار و تولد تا ترسیم شهادت ایشان پایان یافت.

اجتمام**9134 **1368**





:: برچسب‌ها: سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: